1. Zašto je dobro da se naruči cveće preko Teleflore?
  2. Koje garancije usluge i kvaliteta pruža Teleflora?
  3. Da li su moje lične informacije bezbedne?
  4. Kojom kreditnom karticom mogu da platim cvece?
  5. Da li isporučujete cveće na teritoriji Srbije i Crne Gore?
  6. Da li isporučujete cveće u inostranstvo?
  7. Šta dobijam za ponuđenu cenu ?
  8. Da li plaćam dodatne troškove? 
  9. Da li mogu da očekujem identičan buket sa fotografije?
  10. Šta ako moje cveće nije isporučeno?
  11. Da li dobijam povratnu informaciju o isporuci?
  12. Koliko brzo se cveće isporučuje?
  13. Kako primaoc može da produži život cveću?
  14. Kojim danima Teleflora ne može da isporuči cveće?

 

1. Zašto je dobro da se naruči cveće preko Teleflore?

Teleflora je prepoznatljiva po svojoj poslovnosti, profesionalnosti i dugogodišnjem predanom radu po usvojenim standardima koje koristi u svom poslovanju.
Posvećena je cvetnom dizajnu i svojim klijentima a njihova satisfakcija je uvek na prvom mestu. 
Članica je međunarodnog sistema Teleflor International. Posreduje u isporuci cveća u više od 180 zemalja sveta sa preko 82 000 cvećara članica . Cvećare saradnici širom Srbije i Crne Gore i u gradovima bivše republike SFRJ uspešno isporučuju porudzbine primljene preko Teleflore.

Kvalitet usluga koji pruža u aranžiranju, dostavi, edukaciji proističe iz Teleflorine škole. 
Prisutna je stalna težnja za uspostavljanjem visokih standarda. 
Diskrecija je zagarantovana u Teleflori. 
A ušteda vremena je ogromna za sve one koji su prezaposleni ili su van Beograda a želeli bi nekoga da obraduju.plaćanje

 

2. Koje garancije usluge i kvaliteta pruža Teleflora?

Prepoznatljiv brend, višegodišnje iskustvo u oblasti aranžiranja cveća i uspešni rezultati kao i pripadnost poznatom medjunarodnom lancu Teleflor International za dostavu cveća širom sveta pružaju garancije usluge i kvaliteta. Bezbednost ličnih informacija je zagarantovana.

 

3. Da li su moje lične informacije bezbedne?

Vaša bezbednost i privatnost su vrlo važne za nas. Vaši podaci ostaju samo za naše potrebe, nećemo ih zloupotrebiti.
Kupovina u Teleflori je potpuno sigurna. Potpuno sigurnu kupovinu omogućuje kompanija specijalizovana za elektronsku trgovinu, ECommerceMalta registrovana na Malti. Svi vaši podaci pri plaćanju su kodirani najsavremenijom tehnologijom (SSL, DES & RSA encryption) u cilju maksimalne zaštite. 
Takođe, kompletna transakcija i zaštita vaših podataka vrše se na zaštićenim serverima (Secure Server) kompanije ECommerceMalta. Plaćanje kreditnim karticama omogućeno je preko njihovog sistema koji koristi ogroman broj Internet korisnika. 
U cilju zaštite od prevare, koristi se ECommerceMalta Software kojim možemo tačno da utvrdimo sa kojeg kompjutera je narudžbina poslata.

 

4. Kojom karticom mogu da platim cveće?

Porudžbinu cveća možete platiti platnim karticama (kreditnim i debitnim) Visom, Maestro, Master ili Americanexpress. Posle odabira aranžmana i logovanja popunite formular sa podacima o primaocu cveća, zatim podatke o plaćanju sa tačnim brojem Vaše kartice.

 

5. Da li isporučujete cveće na teritoriji Srbije i Crne Gore?

Cvećare - saradnici širom Srbije i Crne Gore, sa kojima imamo višegodišnju saradnju isporučuju porudžbine cveća primljene preko Teleflore sa iskrenom željom, velikim trudom i profesionalno. Njihov entuzijazam i želja da postanu deo lanca su podstakli Telefloru na proširenje saradnje i pripremu programa za njihovo učlanjenje u Teleflora YU (što podrazumeva obuke, seminare, kataloge, standarde...)

 

6. Da li isporučujete cveće u inostranstvo?

Teleflora YU članica međunarodnog lanca Teleflor International, posreduje u isporuci cveća iz naše zemlje u inostranstvo u preko 180 zemalja i iz inostranstva u našu zemlju, a uz cveće prenosi ljubav, poštovanje, simpatije, radost... ne zaboravite cveće govori sve jezike! 
Porudžbine za inostranstvo se mogu odabrati u katalogu Teleflore International ili prema želji klijenta, šalju se u centralu određene zemlje faxom ili mail-om, a centrala prosledjuje cvećari koja će izvršiti isporuku.

 

7. Šta dobijam za ponuđenu cenu ?

U iznos koji plaćate uključena je cena cveća, zelenila i propratnog materijala kao i cena dostave, kartice za poruku, bankarskih troškova itd.

 

8. Da li plaćam dodatne troškove?

Dodatnih troškova nema, iznos poručenog aranžmana je iznos koji se skida sa Vašeg računa.

 

9. Da li mogu da očekujem identičan buket sa fotografije?

Nije lako obezbediti da aranžmani budu kao sa fotografije u svim zemljama. Iako se Teleflora uvek maksimalno trudi da se vrsta i količina kao i kvalitet cveća ispoštuje. Dok, izbor cveća i posude može da varira od cvećare do cvećare, od sezone do sezone.
Kada je to potrebno odlučujemo se za zamenu u rangu kvaliteta i cene posude ili cveta i isporučujemo aranžman u punom datom iznosu.

 

10. Šta ako moje cveće nije isporučeno?

Dozvolite nam da u roku od 24 časa proverimo sa našim saradnicima ( za porudzbine za inostranstvo ) ili u roku od 2 sata za domaće i saznamo razloge kako bismo mogli da Vas obavestimo putem e-maila ili po dogovoru o tome.
Ako nije isporučeno cveće možemo da ponovimo isporuku uz izvinjenje ili da Vam vratimo novac, to je najmanje što možemo da učinimo za Vas.

 

11. Da li dobijam povratnu informaciju o isporuci?

Da, u roku od par sati dobijate potvrdu da je Vaše cveće isporučeno ako se cveće isporučuje na teritoriji Srbije i Crne Gore, dok se za isporuke za inostranstvo informacija dobija u roku od 24 časa.

 

12. Koliko brzo se cveće isporučuje?

Od trenutka kada je poručeno, cveće se isporučuje po Vašoj želji u istom danu za porudžbine primljene do 13 časova, ili 1-2 dana ranije za porudžbine za inostranstvo.
Predlažemo našim klijentima da nam se blagovremeno jave kako bismo njihove želje ispunili uz garanciju kvaliteta odabranog cveća i dostave na vreme.

 

13. Kako primaoc može da produži život cveću?

Da bi cveće duže trajalo i izgledalo kao tek ubrano, buketu svakodnevno promenite vodu i podrežite drške, a cvetnom aranžmanu dodajte hladnu vodu u sunđer. Hranite ga svetlošću, pažnjom i ljubavlju, a ono će uzvratiti lepotom.

 

14. Kojim danima Teleflora ne može da isporuči cveće?

Cvećare u inostranstvu najčešće ne rade nedeljom ni za vreme državnih praznika. Cveće može da bude isporučeno po dogovoru dan ranije ili dan kasnije. Isporuke cveća u našoj zemlji se vrše svih sedam dana u nedelji dok za vreme nacionalnih praznika, 14. februara i 8. marta ne možemo da garantujemo tačno vreme isporuke ali se klijenti blagovremeno obaveštavaju o radnom vremenu tokom praznika.