Uslovi korišćenja naše online prodavnice Teleflora.rs

Uslovi korišćenja

Kupovinom u našoj Internet prodavnici prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koja mi primenjujemo. Internet prodavnica Teleflora zadržava pravo da bez predhodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.

Podaci za identifikaciju

Poslovno ime:  Preduzeće za cvetni dizajn i dostavu cveća širom sveta d.o.o.

Skraćeno poslovno ime: Teleflora d.o.o.

Adresa: Svetogorska 11, 11000 Beograd

Matični broj: 17518208

PIB: 103151624

PEPDV:  17518208

Tekući račun: 160-84120-13

Šifra i naziv delatnosti: 4622 - Trgovina na veliko cvećem i sadnicama

Pretežna delatnost:  Cvetni dizajn i dostava cveća širom sveta, planiranje i dekoracija svečanosti i događaja

Telefon: +381 11 30-30-048

fax: +381 11 30-30-049

Viber : +381 62 224 158

e-mail: office@teleflora.rs

Web stranica: https://teleflora.rs

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Hvala Vam na razumevanju.

 

Izjava o zaštiti privatnosti

Teleflora se obavezuje na čuvanje privatnosti podataka svih posetilaca i kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima, odnosno podatke koji su neophodni za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge i biće dostupni samo zaposlenima u našoj Internet prodavnici.

Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice Teleflore  (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

 

Intelektualna svojina

Obaveštavamo Vas da je sadržaj koji je prikazan na ovom sajtu uključujući stranice, tekstove, dizajnerske elemente (ikonice, dugmići i sl.), logotipe, fotografije, audio zapise i softvere u vlasništvu internet prodavnice  Teleflore  ili pak u vlasništvu njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti Teleflora d.o.o.

Sve informacije koje su dostupne na internet stranama, mogu se koristiti samo u informativne svrhe, ne smeju se zloupotrebljavati korišćenjem u komercijalne svrhe niti se smeju prenositi trećim licima.

 

Vaš nalog

Teleflora će podatke koje ste naveli prilikom registracije koristiti isključivo radi uspostavljanja poslovnog kontakta i obavljanja kupoprodaje proizvoda i uverava vas da ih neće koristiti u druge svrhe. Osobe koje nisu punoletne mogu koristiti usluge naše internet prodavnice Teleflora isključivo uz nadzor roditelja ili staratelja. Ne snosimo odgovornost za aktivnosti vašeg naloga na sajtu www. teleflora.rs i poverljivost lozinke za pristup.

 

Komentari, komunikacija i ostali sadržaj koji ostavljaju posetioci

Svi posetioci naše internet prodavnice ruze.rs imaju mogućnost da komentarišu proizvode i šalju e-mail poruke. Zadržavamo pravo da sve komentare koji su nepristojnog karaktera, zlonamerni, uključuju govor mržnje po bilo kom osnovu i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih, uklonimo ili ne objavimo. Obaveštavamo vas da na našem sajtu ruze.rs nije dozvoljena registracija sa tuđom e-mail adresom niti lažno predstavljanje. Ukoliko dođe do takvog slučaja ruze.rs poseduje mogućnost da pokrene odgovarajući zakonski postupak.

 

Opisi proizvoda

Mi smo tu zbog vas i trudimo se da detalji opisa svih naših proizvoda budu što tačniji. Medjutim, ogradjujemo se od sistemskih grešaka, slovnih I tehničkih grešaka koje mogu da nastanu. Cene koje su prikazane na našem sajtu odnose se na proizvod sa slike. Na fotografiji se nalazi srednja varijanta. Osnovna varijanta ima manji broj cvetova, dok elegant varijanta ima veći broj cvetova (osim u slučaju kada se razlika u varijantama odnosi na cenu vina, veličinu plišane igračke i sl.). Cene su sa uračunatim PDV-om i dostavom.

Kada su isporuke u inostranstvu u pitanju, cene mogu nekada da variraju u zavisnosti od sezone, dostupnosti određenog cveća, iznosa poreza i sl, tako da isporučeni buket/aranžman može izgledati drugačije nego na slici. Izbor aranžmana za zemlje inostranstva je informativnog karaktera, kako bi kupac mogao da vidi odnos količine cveća i novca. Mi ne garantujemo da će aranžmani biti identični kao na fotografijama.

Svi buketi/aranžmani/biljke se isporučuju od strane lokalne cvećare ili kurirske službe, bez obzira gde se vrši isporuka. Ukoliko neka od cvećara nema određenu vrstu cveća, ono će biti zamenjeno najpribližnijim mogućim cvetom, tako da se ne naruši stil buketa/aranžmana. Ako je promena veća, kupac će biti obavešten o promeni i biće mu ponuđeno da bira između dostupnih cvetova. Kada su u pitanju dodatni proizvodi i pokloni, oni se mogu razlikovati od onih na fotografiji (vina, bombonjere, plišane igračke, kutije i sl.). Cvećara koja isporučije buket/aranžman izabraće kvalitetan proizvod u zavisnosti od sopstvenog lagera i dostupnosti.

U većini slučajeva fotografisani su buketi/aranžmani gde je cveće u punom cvatu. Prilikom isporuke, cveće je sveže i samim tim neki cvetovi nisu u punom cvatu, tako da može izgledati manje, dok će se kod klijenta rascvetati i duže trajati.

 

Cene proizvoda

Obaveštavamo vas da je PDV uključen u sve cene koje stoje uz naše proizvode. Ukoliko dođe do promene cena nakon kreiranja porudžbenice mi se obavezujemo na to da ćemo prihvatiti onu cenu po kojoj ste napravili porudžbenicu bez obzira na to što se cena proizvoda promenila nakon kreiranja porudžbenice. Zadržavamo pravo da slanjem e-mail obaveštenja potrošaču otkažemo narudžbenicu u slučaju da prilikom postavljanja cena dođe do greške, npr. umesto 10 000 je navedena cena 1000 din, i sl.

Proizvodi čija se isporuka vrši u inostranstvu su oslobođeni poreza na dodatu vrednost.

 

Radno vreme

Online prodavnica „Teleflora“ vam je na raspologanju 24 časa na dan, 7 dana u nedelji, 365 dana u godini. Ako dođe do tehničkih problema može se desiti da će sajt biti na kraći vremenski period nedostupan, o čemu ćete biti obavešteni.

 

Promena (ažuriranje) podataka na sajtu

Teleflora online prodavnica ima pravo da podatke koji se nalaze na stranici ovog sajta promeni bez prethodne najave, u bilo koje vreme.

 

Ostalo

Delimična ili potpuna neprimenjivost ili nezakonitost određene odredbe ovih Uslova korišćenja, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju na snazi. Neprimenjiva ili nezakonita odredba će biti zamenjena drugom odgovarajućom odredbom. Saglasni ste da vaša prava i obaveze proistekle iz ovih Uslova korišćenja ne možete preneti na treća lica bez izričitog pismenog odobrenja „Teleflora doo“.

 

Uslovi kupovine na našoj internet prodavnici Teleflora

teleflora.rs je internet prodavnica koja je tu zbog vas i ona posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji. U daljem tekstu pojasnićemo uslove kupovine:

 

NARUČIVANJE

1. Registracija

2. Odabir proizvoda

3. Pregled korpe

4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke

5. Način dostave

6. Način plaćanja

7. Pregled i potvrda narudžbenice

Registracija/Prijava

Sa gornje desne strane imate polje ''Prijavi se''. Ukoliko nemate napravljen nalog, kliknite na ''Napravi nalog''. Nakon toga unesite Vaše podatke.

Napomena: Kao što je to uobičajeno, na svim Internet sajtovima za registraciju je neophodno da vaš internet browser podržava rad sa ''cookies''. '' ''Cookies'' su standardno uključeni na većini programa za pretraživanje interneta.

Odabir proizvoda koji želite da kupite

Svi proizvodi su organizovani po kategorijama koje možete pregledati putem kataloga koji se nalazi na našem sajtu. Na stranici željenog proizvoda klikom na dugme ''Dodaj u korpu'', proizvod ubacujete u svoju korpu. Nakon toga možete nastaviti sa pregledanjem ostalih proizvoda.

Pregled korpe

U svakom trenutku možete pogledati sadržaj svoje korpe izborm opcije ''Korpa''. Videćete prikaz svih proizvoda koje ste izabrali i stavili u korpu. U korpi možete navesti koliko komada određenog proizvoda želite da naručite ili u slučaju da ste se predomislili u vezi nekog od njih, proizvod možete izbaciti iz korpe. Korpa predstavlja prvu stavku u kreiranju narudžbenice. Onog trenutka kada budete bili zadovoljni sadržajem svoje korpe, krenite na sledeći korak.

Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke

Potrebno je da navedete podatke o osobi koja naručuje proizvode i adresu na koju će biti isporučeni. Ako kupovinu obavljate kao fizičko lice, kao podatke o naručiocu navedite podatke iz lične karte. U slučaju da naručujete kao pravno lice (firma) navedite važeće podatke o firmi. Podaci o mestu isporuke su oni podaci gde vi želite da pošaljemo pošiljku.

Plaćanje

Pored osnovnog načina plaćanja platnim karticama, i ukoliko ne posedujete adekvatnu platnu karticu ruze.rs vam pruža još nekoliko načina plaćanja vaseg cvetnog aranžmana:

Uplatnicom na šalteru banke ili pošte Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon što potvrdite narudžbenicu, na šalteru banke ili pošte izvršite uplatu iznosa sa narudžbenice na naš račun. Prilikom popunjavanja narudžbenice putem e-maila biće vam poslati svi detalji kako da popunite uplatnicu.

E-bankingom Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon potvrde narudžbenice, putem svog e-banking naloga izvršite plaćanje iznosa sa narudžbenice. Mi ćemo vam prilikom vaše potvrde narudžbenice poslati sve detalje na e-mail adresu u vezi sa plaćanjem.

Plaćanje pouzećem - Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom.

Napomena: Ukoliko ne izvršite plaćanje po narudžbenici u roku od 7 dana od dana njenog kreiranja, ista će biti stornirana i obrisana. Nakon isteka perioda od 7 dana plaćanje po toj narudzbenici nije moguće, ali možete napraviti novu narudžbenicu i izvršiti uplatu po njoj.

 

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

 

Pregled i potvrda narudžbenice

Pre nego što zvanično potvrdite narudžbenicu, imate mogućnost da još jednom pogledate sve njene detalje: spisak svih proizvoda koje ste naručili, podatke o naručiocu, adresu isporuke, kako će pošiljka biti upakovana, vreme kada će biti dostavljena, koja je ukupna cena proizvoda. itd.

Ukoliko se slažete sa ovakvom narudžbenicom izaberite opciju ''Potvrđujem moju porudžbinu'' čime će ona biti kreirana. Ovom potvrdom na vaš registracioni e-mail automatski će stići pregled narudžbenice i uputstvo za plaćanje.

 

Praćenje statusa narudžbenice na stranici MOJ NALOG

Ukoliko ste se uspešno registrovali na naš sajt www.teleflora.rs stranica ''Moj nalog'' vam postaje dostupna. Ova stranica je vidljiva samo vama i na njoj možete ažurirati svoje registracione podatke i pratiti statuse svojih narudžbenica. Kada kreirate neku porudžbenicu, ona će se pojaviti i na stranici ''Moj nalog''.

Na ovom mestu možete ponovo pogledati sve detalje u vezi sa narudžbenicom i uzeti predracun. Na ovoj stranici možete još i pratiti u kojem statusu se nalazi vaša narudžbenica. Svaku promenu statusa narudžbenice možete pratiti preko e-mailova koje ćemo vam slati na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom registracije.

 

ONLINE NARUČIVANJE

Poštovani, online naručivanje kod nas je veoma jednostavno.

Korak po korak, nakon što odaberete određeni artikal i ubacite u vašu korpu bićete preusmereni na formular za naručivanje. Sve što je potrebno je da nam dostavite Vaše podatke, podatke za dostavu robe i odaberete način plaćanja. Nakon toga, procedura je veoma jednostavna. Sve artikle koje ste poručili  u web prodavnici "teleflora.rs",  biće isporučeni dana koji ste vi izabrali na navedenu adresu.

A evo kako to izgleda:

KORAK PO KORAK DO ŽELJENOG ARTIKLA

1. Registracija

2. Odabir proizvoda

3. Pregled korpe

4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke

5. Način plaćanja

6. Pregled i potvrda narudžbenice

 

Dostava

Dostava na teritoriji grada Beograda svih naručenih proizvoda iz narudžbenice vrše naši dostavljači, našim brendiranim vozilima, isporuke u svim gradovima Srbije obavljaju naši cvećari saradnici sopstvenim vozilima ili putem kurirske službe "Post express" sa kojom imamo ugovor o saradnji.

U slučaju da klijent insistira da aranžman isporučimo mi, bez obzira na udaljenost mesta u koje se isporučuje, klijent će snositi dodatne troškove, shodno udaljenosti.

Troškove dostave cvetnog aranžmana plaćate prilikom online kupovine, cena dostave uračunata je u cenu svakog aranžmana na sajtu. Prilikom preuzimanja, primaoc aranžmana je u obavezi da potpiše adresnicu. Samo u slučaju plaćanje pouzećem, plaćanje narudžbenice vršite dostavljaču prilikom preuzimanja aranžmana i ova opcija je dostupna samo na teritoriji Beograda i plaća se u gotovini u dinarima. Ukoliko ste odabrali opciju plaćanja preko računa, dostava naručenih proizvoda se obavlja po evidentiranju vaše uplate. Aranžman se isporučuje onog datuma koji ste Vi odabrali prilikom kupovine.

Na ekranu gde ostavljate svoje lične podatke imate polje za komentar, molimo da tu upišete sve bitne napomene.   

Radno vreme dostave na teritoriji Beograda je:

Ponedeljak-petak od 09:00-19:00h

Subotom do 09:00-16:00h

Nedelljom od 10:00-16:00h

Radno vreme dostave uoči verskih i državnih praznika biće naknadno navedeno na sajtu: teleflora.rs

14.februara i 8.marta ne možemo da garantujemo vreme isporuke.  Sve primljene porudžbine aranžmana će biti isporučene u toku   dana, najkasnije do 22 časa.

 

Isporuka u inostranstvu

Teleflora Srbija -  vrši isporuku cvetnih aranžmana u još 185 zemalja sveta. Isporuka je moguća radnim danima i subotom. Aranžman je potrebno poručiti minimum jedan ili dva dana pre isporuke, a kada je vremenska razlika veća od +6 časova i nekoliko dana ranije. Troškovi dostave su uključeni u cenu proizvoda koja se nalazi na sajtu. Vreme isporuke u inostranstvu nije moguće precizirati, ali ćemo svakako zamoliti kolege da se Vaš zahtev prihvati.

Kada prilikom isporuke u inostranstvu primalac nije na adresi, aranžman će biti ostavljen kod nekoga od ukućana. Ukoliko nema nikoga na navedenoj adresi, a dostavljač proceni da je bezbedno, aranžman će biti ostavljen ispred vrata ili kod recepcionara. Ukoliko dostavljač proceni da nije bezbedno da aranžman ostavi na navedenoj adresi, primaocu će biti ostavljena poruka da se javi lokalnoj cvećari kako bi preuzeo cvetni aranžman. 

 

Reklamacija i povraćaj sredstava

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu, budite slobodni da nas kontaktirate putem telefona ili email-a u maksimalnom roku od 48 časova. Potrudićemo se da na najefikasniji način rešimo bilo koji problem do koga eventualno može doći.

Telefoni: + 381 11/30-30-048; + 381 062/224-158

e-mail: office@teleflora.rs

Reklamacije za proizvode isporučene u inostranstvo se mogu podneti isključivo u slučaju da proizvod nije isporučen ili je proizvod oštećen. Reklamaciju možete izvršiti telefonom ili mailom. Podaci za kontakt nalaze se na glavnoj stranici sajta. U slučaju da je reklamacija kupca na kupljeni proizvod opravdana i da se prodavac i kupac ne mogu drugačije dogovoriti kupac može da vrati proizvod, dok će naša online prodavnica izvršiti povraćaj novca. Povraćaj sredstava se vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ("Službeni glasnik RS", broj 88 od 11. septembra 2021.) stavom 2. iz člana 34. ovog zakona utvrđuje se sledeće:

Reklamacije za proizvode isporučene u Srbiji se mogu podneti isključivo u slučaju da proizvod nije isporučen ili je proizvod oštećen. Reklamaciju možete izvršiti telefonom ili mailom. Podaci za kontakt nalaze se na glavnoj stranici sajta. U slučaju da je reklamacija kupca na kupljeni proizvod opravdana i da se prodavac i kupac ne mogu drugačije dogovoriti kupac može da vrati proizvod, dok će naša online prodavnica izvršiti povraćaj novca na tekući račun kupca.

,,Ukoliko reklamacija potrošača bude odbijena, potrošač ima mogućnost da u roku od godinu dana od izjavljivanja reklamacije pokrene vansudski postupak rešavanja potrošačkog spora pred nadležnim telom, imenovanim od strane Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Potrošač se
obraća na adresu ,,Informatičke platforme za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova   https://vansudsko.mtt.gov.rs/ nakon čega se predlog za pokretanje vansudskog postupka dostavlja trgovcu, koji ima 15 dana da se izjasni da li priznaje ili osporava predlog potrošača. Na osnovu čl. 151 . st. 2 . Zakona o zaštiti potrošača, trgovac je obavezan da učestvuje u vansudskom rešavanju potrošačkog spora”.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS", broj 88 od 11. septembra 2021),  utvrđuje se sledeće:

U slučaju vraćanja aranžmana i povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, Teleflora doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

 Reklamacije neće biti prihvaćene ukoliko:

-  primalac ne želi da primi aranžman;

-  je adresa isporuke neispravna i nemamo odgovarajuči kontakt telefon primaoca;

-  se iz bilo kog razloga primaocu ne dopadne cvetni aranžman, boja i slično.

PRAVO POTROŠAČA DA OTKAŽE KUPOVINU:

Kupac ima pravo da otkaže svoju porudžbinu ukoliko se desi da neposredno posle potvrde iste uvidi da je napravio grešku prilikom ubacivanja proizvoda u korpu.

u skladu sa članom 36. Zakona o zaštiti potrošača ("Službeni glasnik RS", broj  88 od 11. septembra 2021.)

 utvrđuje se sledeće: Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.

 

Prijavite se

i budite u toku sa najvećim popustima!

Visa Master Maestro Amex
Paypal MasterCard SecureCode Verified by Visa